Журнал «Перець» більше не випускатиме друковану версію

Сатирично-гумористичний журнал «Перець», який має майже 100-літню історію, у грудні випустить останню друковану версію, після чого повністю перейде в електронний вигляд. Про це журнал повідомив на своїй Facebook-сторінці.

«Анонс “ПЕРЦЯ”№12 за 2019 рік, останнього паперового друкованого примірника. Нагадую шановній громаді, що з січня наступного року часопис виходитиме у світ в електронному вигляді в мережі Інтернет», — повідомили на сторінці журналу.

У коментарі до допису редакція «Перцю» пояснила, що рішення перейти на цифровий формат ухвалили через відмову Укрпошти доставляти журнал у сільській місцевості та невеличких містах, зростання ціни на поліграфію й папір, а також небажання передплатників платити за журнал ціну, яка дорівнює ціні 150 грамів вареної ковбаси. «Хто шанує українську сатиру та гумор, будуть купувати перегляд журналу з січня 2020 в інтернеті. Якщо проєкт виправдає себе і ми отримаємо достатньо коштів, то відновимо його паперову версію для найпалкіших шанувальників і коштуватиме він близько 100 гривень з доставкою через “Нову пошту”», – переконує редакція.

Сатирично-гумористичний журнал «Перець» з’явився у Харкові в 1922 році, коли вийшли два перші номери під назвою «Червоний перець». Разом із московським «Крокодилом» часопис (наклад у 1986 році 3,3 млн примірників) був одним із двох найпопулярніших гумористичних журналів СРСР. За президентства Віктора Януковича у грудні 2013 року «Перець» перестав видаватися за державні кошти. Він періодично виходив у вигляді бойового листка «Перець на передовій» завдяки волонтерам. За ініціативи творчої групи журналу, його відродили з січня 2017 року також на волонтерських засадах. Коштів передплатників вистачало лише на верстку, коректуру текстів та друк. Сатирики, карикатуристи, редакторі працювали над створенням «Перця» безкоштовно.